Reacties van bezoekers
Champagne - Film
Het was een super gave flim.
Wij hebben er van genoten.
Anoniem
op 07-05-2026H is for Hawk - Film
Prachtige film !
Vreselijke stoelen ….sorry….rugpijn …iedere keer weet ik niet hoe ik moet gaan zitten .
Anoniem
op 07-05-2026Amrum - Film
Een indrukwekkende film, met erg mooie natuurlandschappen en het schrijnende contrast van een jongen die worstelt met de tweede wereldoorlog, met zijn moeder en zijn eigen identiteit.
Als kind van twee nazi aanhangers verliest hij daarin de verbinding met zijn ouders en zichzelf. Het Duitse Rijk van de nazi’s is de enige wereld die Nanning ooit heeft gekend, dus als de Tweede Wereldoorlog bijna voorbij is, stort zijn wereld in. Je kan de wanhoop van de jongen voelen terwijl hij alles probeert om erkenning te krijgen van zijn moeder en zij hem telkens weer afwijst. Je voelt dat moeder en Nanning allebei in twee verschillende werelden leven en daarin geen verbinding kunnen vinden. De film heeft bij mij een sterke indruk nagelaten.
Ron Smekens
op 05-05-2026Champagne - Film
Wat een geweldige film!
Knap gespeelde rol van Leo Alkemade en Huub stapel, de zoon en de vader.
Een ontroerend verhaal, waar je met een lach en een traan in wordt meegesleurd.
Humoristisch, triest en mooie opnames.
Van het begin tot het eind volop genoten!
Zo mooi, dat ik deze film best nog een keer wil zien.
Madonna Leurs
op 06-05-2026Wij hebben genoten van de film maar vonden het heel vervelend dat onze gereserveerde plaatsen (rij 16 stoel 14,15,16,17) door anderen bezet waren. Wij moesten met onze vriendin die moeilijk loopt wachten tot er voorin 4 plaatsen vrij werden gemaakt.
Marijke Engelen
op 05-05-2026Ontzettend mooie film
Anoniem
op 05-05-2026Mooie film
voor slechthorende zou het fijn zijn als er ondertiteling erbij gestaan zou hebben
Piet Joke Hollemans
op 05-05-2026Geweldige film .. kippenvel momenten . Personeel heel fijn in de bediening..kom graag nog eens ..vr gr Helma
Anoniem
op 05-05-2026geweldig theater (alleen zit je erg krap) en een geweldige film.
Anoniem
op 05-05-2026Een prachtige film! Ontroerend en ook humor.
Anoniem
op 05-05-2026Valkenswaards Kamerkoor - Britain by night...
Een hele mooie uitvoering van het VKK.
Mooie koorklank met prachtige stemmen.
Ik heb er van genoten.
Jammer dat er niet veel publiek was.
Het kamerkoor verdient een volle Hofnar.
Graag tot een volgende uitvoering.
Anoniem
op 04-05-2026Geweldig genoten, samen met ’n vriendin!
Bea de Vries
op 04-05-2026Pinokkio (6+) - Gesneden Koek
Een hele leuke en creatieve voorstelling. Samen met de kinderen genoten. Complimenten! Ook de sponsor hartelijk dank om dit laagdrempelig aan te bieden.
Nan van Hek
op 03-05-2026We hebben veel kindertheatershows gezien en deze staat in onze top 3! Erg grappig, verhaal zat goed in elkaar en decor was leuk. Mix van humor, serieus, absurditeit, moraliteit.
Jua Sanders
op 03-05-2026We hebben genoten van deze moderne voorstelling over Pinokkio. Leuk, verrassend, humoristisch en verfrissend 😀
Angelie
op 03-05-2026Super leuke voorstelling door theaterduo.
Door de humor óók erg vermakelijk voor ouders. Tof om na afloop vragen te mogen stellen en een kijkje achter de schermen te krijgen. Aanrader.