Kaartverkoop
Kaarten bestellen
Kaarten bestellen kan online, telefonisch, per mail of bij ons aan de kaartverkoopbalie.
- Online: voor het bestellen van kaarten kun je terecht op deze website. Meer informatie over het online bestellen van kaarten vind je bij veelgestelde vragen.
- Telefonisch en per mail: neem contact met ons op via 040-2074010 / kaartverkoop@hofnar.nl.
- Kaartverkoopbalie: loop gezellig binnen (De Hofnar 10, 5554 DA Valkenswaard).
Er worden geen service- of reserveringskosten in rekening gebracht. Voor het versturen van voorstellingskaarten per post wordt € 3,50 verzendkosten in rekening gebracht.
Openingstijden kaartverkoopbalie
- Maandag t/m donderdag: geopend van 13.00 – 17.00 uur en één uur voorafgaand aan een voorstelling of film.
- Vrijdag t/m zondag: geopend één uur voorafgaand aan een voorstelling of film.
Goed om te weten
Waarom kan ik geen kaarten bestellen voor het nieuwe seizoen?
De voorstellingen voor het nieuwe theaterseizoen staan op 16 mei vanaf 12.00 uur op de website. Niet iedereen kan vanaf dit moment ook al kaarten bestellen. De verkoop van theaterseizoen 24-25 gaat vanaf woensdag 22 mei om 09.00 uur van start. Dan staan de evenementen voor iedereen actief.
Ben je Vriend van De Hofnar? Dan kun je uiteraard al wel vanaf 16 mei kaarten bestellen. Lukt het je niet om kaarten te bestellen? Log eerst in met het mailadres dat bij ons bekend is. Daarna worden de evenementen voor je actief.
Waar kan ik mijn kaarten terugvinden?
Voorstellingskaarten staan op naam en ontvang je bij online bestellingen in je mailbox. Kun je deze kaarten niet meer terugvinden? Log in bij ‘Mijn Hofnar‘. Onder het kopje ‘Mijn tickets’ vind je al jouw bestelde voorstellingskaarten terug. Hier kun je je e-tickets opnieuw downloaden, mits deze betaald zijn.
Heb je de app van TicketMatic? Dan kun je ook hier je gekochte kaarten terugvinden. Let op: alleen betaalde kaarten zijn hierin terug te vinden.
Kom je er toch niet uit? Neem telefonisch contact op met een van onze medewerkers bij de kaartverkoopbalie of kom langs, dan zorgen we dat je je kaarten opnieuw ontvangt.
Wat is 'Mijn Hofnar'? En hoe log ik in?
Sinds 26 april is er een nieuwe ‘Mijn Hofnar‘ omgeving. Deze omgeving vind je rechts bovenaan op de website.
In deze omgeving kun je jouw gegevens, bestellingen, tegoeden en lidmaatschappen/passen inzien. Registreer je eenmalig met jouw mailadres (die eventueel al bij ons bekend is) bij ‘Mijn Hofnar’ of registreer je als nieuwe gast. Daarna kun je inloggen in jouw ‘Mijn Hofnar’ account.
Hoe meld ik me aan voor een wachtlijst?
Is een voorstelling uitverkocht of staat de voorstelling op ‘voorlopig vol’? Misschien heb je nog een kans op kaarten. Via onze website kun je jezelf bij de betreffende voorstelling op de wachtlijst aanmelden. Mochten er plaatsen vrijkomen, dan nemen we contact met je op.
En de allerlaatste mogelijkheid: niet-afgehaalde kaarten worden vanaf een half uur voor aanvang van de voorstelling verkocht aan de kaartverkoopbalie.
Kaarten annuleren / omruilen
Kaarten kunnen tot uiterlijk 2 dagen voor de voorstellingsdatum geannuleerd of omgeruild worden. Voor het annuleren van kaarten brengen we € 2,50 per kaartje in rekening.
Annuleringsverzekering
Met deze verzekering kun je tot aanvang van de voorstelling jouw kaarten annuleren. Er worden dan geen annuleringskosten à € 2,50 per kaartje in rekening gebracht. Je sluit een annuleringsverzekering af per voorstellingskaartje in stap 2 van het bestelproces. Meer informatie over de voorwaarden van de annuleringsverzekering vind je hier.
Tegoed- en cadeaubon
Bij het bestellen van voorstellingskaarten kun je de Hofnar Tegoedbon en cadeaukaarten inzetten.
Is het bedrag van je tegoedbon of cadeaukaart niet toereikend? Kies een andere betaalwijze om het resterende bedrag te betalen.
Hofnar Cadeaubon
De (oude) Hofnar Cadeaukaart en de (digitale) Hofnar Cadeaubon kun je zowel bij de kaartverkoopbalie als online verzilveren.
Theater- of filmuitje cadeau doen?
Geef een Hofnar Cadeaubon cadeauVoor het online verzilveren van zowel de Hofnar Tegoedbon als de Hofnar Cadeaubon / – kaart, geef je jouw unieke code (achterop de cadeaukaart of op de digitale cadeaubon) in bij de groene button in het bestelproces.
We accepteren ook de volgende cadeaukaarten:
- Podium Cadeaukaart * / Theater- en concertbon**
- Nationale bioscoopbon (uitsluitend voor filmkaartjes) *
- ValkenswaardKado**
- Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart**
* Online te verzilveren door deze betaalwijze te selecteren in het bestelproces. Na het ‘bevestigen’ van je bestelling word je naar mollie.com gestuurd, en kun je de cadeaubon/-kaart selecteren voor het invoeren van jouw unieke code.
* * Neem de cadeaukaart mee naar de balie, dan maken we het voor je in orde.
Passen en series
De Hofnar werkt met de volgende passen:
- Filmpas
- Vriendenpas
- Podiumpas (uitsluitend bij landelijke voorstellingen)
- We are public pas: Bekijk het aanbod van De Hofnar en omgeving op www.wearepublic.nl.
Series
In seizoen 2024-2025 gaan we door met onze cabaretserie. Voor slechts € 33 kies je 3 voorstellingen uit onderstaand geselecteerd aanbod en maak je op een voordelige en laagdrempelige manier kennis met aanstormend cabarettalent! De cabaretserie is te boeken van 22 mei 2024 tot 20 maart 2025.
Nieuw is de toneelserie. Voor slechts € 69 kies je 3 voorstellingen uit onderstaand toneelaanbod en maak je op een voordelige manier kennis met prachtig toneel. Kies je meer dan 3 toneelstukken, dan bezoek je elk volgend toneelstuk in jouw serie ook voor maar € 23 per voorstelling! De toneelserie is te boeken van 22 mei 2024 tot 15 februari 2025.
Let op: bij het annuleren van kaarten zijn de serieprijzen niet meer van kracht. De reguliere kaartprijzen worden dan gerekend, waardoor het mogelijk is dat de totaalprijs van de voorstellingskaarten hoger uitvalt.