Kaartverkoop
Kaarten bestellen
Kaarten bestellen kan online, telefonisch, per mail of bij ons aan de kaartverkoopbalie.
- Online: voor het bestellen van kaarten kun je terecht op www.hofnar.nl. Meer informatie over het online bestellen van kaarten vind je bij veelgestelde vragen.
- Telefonisch en mail: neem contact met ons op via 040-2074010 / kaartverkoop@hofnar.nl.
- Kaartverkoopbalie: loop gezellig binnen (De Hofnar 10, 5554 DA Valkenswaard)
Openingstijden kaartverkoopbalie (vanaf 21 augustus)
- Maandag t/m donderdag: geopend van 13.00 – 17.00 uur en één uur voorafgaand aan een voorstelling of film
- Vrijdag t/m zondag: geopend één uur voorafgaand aan een voorstelling of film.
Zomersluiting: de kaartverkoopbalie is van 14 juli tot en met 20 augustus gesloten. We houden in deze periode de mail zo goed mogelijk bij.
Plattegrond en toegankelijkheid
Hofnar Tegoedbon en Cadeaukaarten
Bij het bestellen van voorstellingskaarten kun je de Hofnar Tegoedbon en cadeaukaarten inzetten.
Is het bedrag van je tegoedbon of cadeaukaart niet toereikend? Kies een andere betaalwijze om het resterende bedrag te betalen.
Hofnar Tegoedbon
De Hofnar Tegoedbon kun je bij online aankopen inzetten door de code die op deze tegoedbon staat in te voeren in de webshop bij stap 2 ‘Gebruik Hofnar Tegoedbon / Hofnar Cadeaukaart.’ Het bedrag en de unieke code van de tegoedbon kun je inzien in de ‘Mijn Hofnar’ omgeving.
Hofnar Cadeaukaart en Cadeaubon
De Hofnar Cadeaukaart en de (digitale) Hofnar Cadeaubon kun je zowel bij de kaartverkoopbalie als online verzilveren. Gebruik hierbij de code achterop de cadeaukaart en de digitale cadeaubon.

Podium Cadeaukaart
De Podium Cadeaukaart kun je online verzilveren door de optie ‘Podium Cadeaukaart’ te selecteren als betaalwijze en de code in te voeren of neem de cadeaukaart mee naar de balie. Wil je een Podium Cadeaukaart cadeau doen? Bestel deze via podiumcadeaukaart.nl.
Nationale bioscoopbon (uitsluitend voor filmvertoningen)
De Nationale Cadeaubon kun je online verzilveren door de optie ‘Nationale Cadeaubon’ te selecteren als betaalwijze en de code in te voeren of neem de bon mee naar de balie. Wil je een Nationale Bioscoopbon cadeau doen? Dit kan bij ons aan de balie of via www.bioscoopbon.nl.
Annuleren | ruilen | kaarten kwijt
Kaarten annuleren
Kaarten kunnen tot uiterlijk 2 dagen voor de voorstellingsdatum geannuleerd of omgeruild worden. Voor het annuleren van kaarten brengen we € 2,50 per kaartje in rekening.
Annuleringsverzekering
Met deze verzekering kun je tot aanvang van de voorstelling jouw kaarten annuleren. Er worden dan geen annuleringskosten à € 2,50 per kaartje in rekening gebracht. Je sluit een annuleringsverzekering af per voorstellingskaartje in stap 2 van het bestelproces. Meer informatie over de voorwaarden van de annuleringsverzekering vind je hier.
Ben je jouw kaarten kwijtgeraakt of vergeten?
Je kaarten kun je terugvinden in ‘Mijn Hofnar‘ of kom langs bij de kaartverkoopbalie. We printen dan duplicaatkaarten voor je uit.
Liever andere zitplaatsen?
Toegangskaarten omboeken voor andere zaalplaatsen is mogelijk tot uiterlijk de dag van de voorstelling bij de kaartverkoopbalie. Hiervoor worden geen kosten berekend
Bestelkosten en aanmelden wachtrij
Service- en verzendkosten
Er worden geen service- of reserveringskosten in rekening gebracht. Voor het versturen van voorstellingskaarten per post wordt € 3,50 verzendkosten in rekening gebracht.
Wachtrij
Bij uitverkochte voorstellingen is de kans groot dat er in de loop van het seizoen nog kaarten worden teruggegeven. Wil je graag naar een voorstelling toe die uitverkocht is, dan kun je je online of via de balie aanmelden op de wachtlijst. Dit kan ook nog op de dag zelf van de voorstelling.
Weet waar je koopt!
Koop jouw kaarten rechtstreeks bij Theater De Hofnar! Meer informatie, klik hier.